Przeczytaj
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 Logo Dni Uczenia się Dorosłych Sektorowa Rada ds.Kompetencji Usługi Rozwojowe logo Innowacja Edukacyjna Roku
Status: Aktualne
Ilość dni: 1
[03.04.2020]

W ramach prac Sztabu Zarządzania Kryzysowego Polskiej Izby Firm Szkoleniowych powstała inicjatywa powołania zespołu ekspertów specjalizujących się w nowoczesnych technologiach uczenia się i digitalizacji sektora usług rozwojowych.
W dniu 31 marca 2020 odbyło się pierwsze zdalne spotkanie zespołu ekspertów pn. „Technologiczne Wsparcie Edukacji”.
Celem prac zespołu jest informowanie, uczenie, projektowanie wsparcia dla członków chcących przejść, poszerzyć ofertę o edukację i komunikację zdalną.

W skład Zespołu weszli w rolach członków zespołu oraz obserwatorów prac m.in.przedstawiciele:

  • Departamentu EFS Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
  • Departamentu Funduszy Europejskich Konfederacji Lewiatan

Członków PIFS zapraszamy do strefy logowania gdzie, opublikowaliśmy dla Was w ramach podsumowania prac Zespołu rekomendacje działań jakie warto podjąć w obecnej sytuacji w branży rozwojowej. Materiał jest dostępny jest wyłącznie dla Członków PIFS w strefie po zalogowaniu.

Szczegółowe informacje, zarówno te o rekomendacjach dotyczących takich działań jak i wskazanie kierunku w jakim idą aktywności naszej Izby, są dostępne tutaj.

Przypominamy, że jest tam mnóstwo wartych poznania treści, aktualności dotyczących branży, raportów, relacji i zapisów webinarów jakie realizowaliśmy w ramach Wirtualnej Akademii PIFS.

Dzielimy się z Członkami swoją wiedzą i najlepszymi praktykami.

Członków PIFS, którzy jeszcze nie korzystali ze strefy logowania i będą mieli problem z dostępem, prosimy o kontakt z biurem PIFS telefonicznie lub mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.