- Status:
Aktualne
- Rodzaj:
On-line
- Data wydarzenia:
27-05-20
- Miasto:
Webinarium on-line
- Ilość dni:
1
Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu „Wirtualna Akademia PIFS”, tym razem tematem będzie Klient w czasie pandemii – gdzie jest, czego szuka i jak go pozyskać?
Webinar poprowadzi Aleksandra Adrian, wieloletni manager i praktyk public relations, Agencja komunikacji Catchers.
Agencja Catchers to zespół doświadczonych konsultantów prowadzących działania komunikacyjne dla największych globalnych firm z wielu branż m.in. Zalando, PayPal, Vision Express, Schneider Electric, Volkswagen Financial Services.
Firma wspierała PIFS w komunikacji sytuacji polskiej branży usług rozwojowych w związku z pandemią koronawirusa. Materiały na ten temat znalazły się m.in. w TVN24, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Onecie, Pulsie HR i wielu innych redakcjach ogólnopolskich i lokalnych.
Więcej o Agencji Catchers
Rozpoczęcie 27 maja 2020, o godz. 11, czas trwania ok. 2h.
W programie m.in.:
- Dobry insight kluczem do zrozumienia potrzeb klienta - jak go znaleźć i zdefiniować
- Persony, czyli kim jest nasz klient - o czym myśli, co czuje i gdzie go znaleźć
- Precyzyjne dotarcie - jak kosztowo-efektywnie docierać do klienta
- Key message, czyli co i jak mówić, by przekonać klienta
- Online offline'owi nie równy - jak utrzymać uwagę klienta i uatrakcyjnić zdalne szkolenie
- Lojalizacja, czyli kliencie wróć!
Członków PIFS zapraszamy bezpłatnie, instytucje niebędące Członkami PIFS mogą „testowo” uczestniczyć w jednym webinarze (nie dotyczy webinarów informacyjnych o SUS 2.0.).
Nasze webinary są realizowane dzięki wsparciu ze strony firmy DEKRA Polska, której bardzo dziękujemy za pomoc.
Zarejestruj się
Wymagania systemowe
Jakość
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS
Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych chcemy wzmacniać jakość usług rozwojowych na polskim rynku usług szkoleniowo-rozwojowych, dlatego zdecydowaliśmy się na modyfikację SUS 2.0 i stworzeniu jego nowej wersji – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0 - SUS 3.0.
Ten zmodyfikowany standard wychodzi naprzeciw aktualnemu rozumieniu specyfiki usługi rozwojowej i wymagań stawianych przez Klientów podmiotom, które je realizują – zarówno indywidualnych jak i Klientów biznesowych.
Modyfikacja SUS 2.0 do SUS 3.0 polegała na zmianie jego struktury na bardziej procesową, bez podziału na szkolenia otwarte czy zamknięte, ale obejmujące wszystkie rodzaje usług nazwane usługą rozwojową. SUS 3.0 uwzględnia to, że usługa rozwojowa może być rozłożona w czasie i być realizowana w różnych środowiskach uczenia się, z wykorzystaniem mieszanych (tzw. blended) form, metod i narzędzi wspierania uczenia się. Standard w nowym wydaniu uwzględnia usługi zdalne i zdalne w czasie rzeczywistym realizowane dla jednorodnej grupy np. z danej firmy oraz uczenie się indywidualne i grupowe.
W ramach SUS 3.0 zostały dodane nowe wymagania – dotyczące dostępności i walidacji w odniesieniu do wszystkich usług rozwojowych realizowanych przez podmiot. Jest to związane z nowymi wymaganiami co do usługi rozwojowej dla usług dofinansowanych w zakresie walidacji i dostępności. Chcemy jednak te wymagania zaproponować do wszystkich usług – nie tylko dofinansowanych.
Dowiedz się więcej o SUS
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS