Wyszukiwarka

Zamknij

Dla członków

Zamknij
Przeczytaj
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 Logo Dni Uczenia się Dorosłych Sektorowa Rada ds.Kompetencji Usługi Rozwojowe logo Innowacja Edukacyjna Roku
Status: Aktualne
Ilość dni: 1

-----------------------

[27.10.2020 - aktualizacja z 28.02.2022]

Szkolenia stacjonarne bez ograniczeń regulacyjnych

Polska Izba Firm Szkoleniowych informuje, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w Dzienniku Ustaw zostało opublikowane 25 lutego pod poz. 473, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii

Rozporządzenie wchodzi w życie 28 lutego 2022 r. i jednocześnie uchyla dotychczasowe Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 861) wraz z jego późniejszymi, kilkakrotnymi zmianami.

To oznacza, że od poniedziałku, 28 lutego, zniesione zostały wszelkie regulacyjne ograniczenia liczbowe i organizacyjne dotyczące realizacji usług rozwojowych w bezpośredniej formie stacjonarnej, bez względu na ich charakter, formę i miejsce realizacji.

Wprawdzie i to Rozporządzenie nie odnosi się wprost do szkoleń, czy szerzej – usług rozwojowych, ale nie zawiera już wszystkich tych ograniczeń i rygorów dotyczących spotkań, zgromadzeń, itp., do których odnosiliśmy dotąd interpretacje dotyczące naszej działalności.
To oznacza zarazem, że racjonalne decyzje i odpowiedzialne podejście służące ochronie przed rozprzestrzenianiem się ciągle obecnego wirusa – np. w kwestii stosowania maseczek - spoczywa wyłącznie na nas samych, realizatorach usług rozwojowych i gospodarzach miejsc z których dla realizacji usług korzystamy.

Warto zatem zachować ostrożność i pragmatyczne podejście.

-----------------------

[27.10.2020 - aktualizacja z 27.01.2022]

W ostatnich tygodniach ubiegłego roku, ani w styczniu 2022 r. Rada Ministrów nie zdecydowała się na żadne istotne zmiany które miałyby bezpośredni wpływ na organizację szkoleń stacjonarnych w warunkach epidemii.

W dniu wczorajszym zostało ogłoszone w Dzienniku Ustaw (pod poz. 186) i weszło w życie Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 - link TUTAJ

Proces legislacyjny tego projektu nie był wcześniej ogłoszony i poddany konsultacji.

Przewidziane rozwiązania mają również zastosowanie do kształcenia praktycznego realizowanego w ramach kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Mogą mieć zatem zastosowanie dla tych podmiotów sektora usług rozwojowych, które realizują szkolenia w reżimie systemu oświaty. Każdy taki podmiot powinien sprawdzić, czy regulacja ma wpływ na działalność w jego indywidualnym przypadku.

-----------------------

[27.10.2020 - aktualizacja z 15.12.2021]

W Dzienniku Ustaw, pod pozycją 2311, opublikowane zostało Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 grudnia 2021 zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 6 maja 2021 roku (kilkakrotnie od tego czasu zmieniane). Link do aktu: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2021/2311

Tak jak można się było spodziewać po konferencji prasowej Ministra Zdrowia w dniu 7 grudnia br., zmiany nie obejmują i w żadnym aspekcie nie zmieniają warunków realizacji działalności szkoleniowej. Przepisy § 9 ust.34c, § 26 ust. 15 i 17, do których radzimy się odwoływać w kwestii realizacji szkoleń, nie uległy żadnym zmianom.

Warto zauważyć, co może mieć pewne znaczenie dla naszej działalności, hotele i gastronomia mogą funkcjonować przy bardziej zaostrzonych limitach obłożenia.

Wprowadzono także w rozdziale 3 nowy § 26 a, który w sposób ogólny reguluje zasadę nie wliczania do wszystkich limitów i ograniczeń wprowadzonych Rozporządzeniem, osób zaszczepionych, pod warunkiem okazania przez te osoby unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID lub zaświadczenia o szczepieniu, o wyniku testu i o powrocie do zdrowia w związku z COVID-19 uznawanego za równoważne z zaświadczeniami wydawanymi zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/953 z dnia 14 czerwca 2021 r., co w praktyce wydaje się korzystne, ale nie w pełni skuteczne, bowiem przerzuca na organizatora/przedsiębiorców obowiązek egzekwowania, bez solidnej podstawy prawnej.

Aktualny stan tych przepisów ma obowiązywać do 31 stycznia 2022 roku.

-----------------------

[27.10.2020 - aktualizacja z 1.12.2021]

Ukazała się kolejna nowelizacja przepisów dotyczących określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 listopada 2021 r. zostało opublikowane w dzienniku ustaw – treść Rozporządzenia.

Konstrukcja tej regulacji nie obejmuje wprost działalności szkoleniowej (poza wyłączonymi z ograniczeń form wymienionych w §26 ust.17), stąd pozostaje nam – tak jak dotychczas – przyjmować, że w odniesieniu do szkoleń w formie stacjonarnej:

  • wewnętrznych, organizowanych przez pracodawcę dla pracowników, zastosowanie mają przepisy dotyczące spotkań lub zebrań służbowych i zawodowych, które są nadal wyłączone z ograniczeń szczególnych (§26 ust.15)
  • otwartych, organizowanych przez firmy szkoleniowe, zastosowanie mają przepisy dotyczące prowadzenia przez przedsiębiorców działalności polegającej – m.in. – na organizacji spotkań (§9 ust. 34c). W tym przypadku limit 10m2 na osobę (zaszczepionych nie wlicza się), został ponownie powiększony do 15 m2.

Dotychczasowe zasady w kwestiach nas interesujących, modyfikowane ostatnio w czerwcu i kolejnymi rozporządzeniami prolongowane do 30 listopada br., tym razem zostały sprolongowane do dnia 17 grudnia br.

-----------------------

[27.10.2020 - aktualizacja z 11.06.2021]

Ukazało się kolejne Rozporządzenie Rady Ministrów z datą ogłoszenia 11 czerwca, Dz. U. 2021, poz.1054, zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Zgodnie z przewidywaniami, limit powierzchni zmniejszono z 15 do 10 m2 na osobę (zaszczepionych nie wlicza się). Podstawą organizacji szkoleń otwartych jako „spotkań” czy „konferencji” jest par.9 ust. 34c. Zasady obowiązują do 31 sierpnia.

Jeśli chodzi o najistotniejszy z naszego punktu widzenia par. 26, to w interesującym nas zakresie nic się nie zmieniło, z zachowaniem 42 „wyjątków” w ust.17 włącznie.

Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych jesteśmy głęboko zdumieni podejściem Rządu do rozwoju ludzi i edukacji osób dorosłych, tym bardziej w kontekście innych uwolnień np. zwiększenia limitu osób na weselach do 150 osób, czy możliwości udziału w wydarzeniach kulturalnych w odstępie 1,5m.

Apelujemy jako PIFS o wyodrębnienie i uregulowanie prawnie szkoleń - w tej kwestii złożyliśmy pisma 18 maja 2021 w limicie do 25 osób. Pismo dostępne dla Członków PIFS w Strefie dla członków. Prowadzimy rozmowy z Ministerstwem Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwem Zdrowia i Biurem Rzecznika MŚP. A ponadto przygotowujemy informacje prasowe i nawiązujemy kontakty z dziennikarzami oraz analizujemy dalsze możliwości interwencji.

Podstawa prawna:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii Sprawdź treść Rozporządzenia z 6 maja 2021 r.

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Dz. U. 2021, poz.1054, Sprawdź treść Rozporządzenia z 11 czerwca 2021 r.

Polska Izba Firm Szkoleniowych rekomenduje swoim Członkom organizację szkoleń zdalnych.

I - SZKOLENIA STACJONARNE W PANDEMII SARS-COV-2 - informacje POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH na dzień 27.10.2020

Informacja PIFS na temat statusu szkoleń stacjonarnych z bezpośrednim udziałem uczestników - wg stanu prawnego na dzień 27 października 2020 r.

Jeszcze raz podkreślamy, że szkolenia nie są zgromadzeniami w rozumieniu ustawy o zgromadzeniach, targami, konferencjami ani kongresami.

1. Szkolenia stacjonarne organizowane i realizowane przez dostawcę usługi rozwojowej we własnej bazie lokalowej lub w wynajmowanych do tego celu innych miejscach.

Rozporządzenie nie przewiduje wprost zakazu organizacji szkoleń. Z uwagi na duże wątpliwości interpretacyjne, szkolenia mogą zostać zaliczone do kategorii „imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju” o których mowa w § 28 ust. 9 Rozporządzenia Rady Ministrów z 9 października 2020 r., znowelizowanego Rozporządzeniami Rady Ministrów z dnia 14, 16, oraz 23 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758, 1797, 1829, 1871). Ostatnia z tych nowelizacji nadała nowe brzmienie wspomnianego ust. 9: „9. Do odwołania zakazuje się organizowania innych niż określone w ust. 1 zgromadzeń, w tym imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju, z wyłączeniem: 1) Spotkań lub zebrań służbowych i zawodowych, 2) Imprez i spotkań do 20 osób, które odbywają się w lokalu lub budynku wskazanym jako adres miejsca zamieszkania lub pobytu osoby, która organizuje imprezę lub spotkanie.”.

Tą zmianą zrezygnowano z określania dopuszczalności takich imprez, spotkań i zebrań poprzez określenie maksymalnej liczby uczestników, jak miało to miejsce we wcześniejszych wersjach rozporządzenia. Tym samym należałoby przyjąć, że w przypadku uznania szkoleń za spotkanie lub zebranie i brak spełnienia przesłanek wskazanych w pkt 1) lub 2), szkolenia takie są aktualnie zakazane. Spełnienie wskazanych powyżej przesłanek przez konkretne szkolenie stacjonarne wymaga indywidualnej analizy i nie jest możliwe sformułowanie ogólnej interpretacji. W każdym wypadku należy mieć na względzie także inne, ogólne przepisy na czas pandemii i odpowiedzialność organizatora za przestrzeganie prawa i za bezpieczeństwo swojego personelu, uczestników i prowadzących szkolenie.

2. Szkolenia stacjonarne realizowane na zamówienie pracodawcy, w jego siedzibie i dla jego pracowników.

Takie szkolenia mogą być realizowane przez dostawcę usług, o ile zlecający, organizator takiego szkolenia uznaje je za spotkanie lub zebranie służbowe lub zawodowe, ale także w takich przypadkach dostawca, decydując się na realizację szkolenia powinien mieć na względzie bezpieczeństwo swojego personelu i prowadzących szkolenie.

3. Działalność podmiotów prowadzących niepubliczne placówki kształcenia w ramach sytemu oświaty i realizujących kursy i inne formy regulowane przepisami oświatowymi.

W takich przypadkach, poza stosowaniem innych przepisów prawa na czas pandemii, należy uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniające Rozporządzenie Ministra Edukacji z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek sytemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1389, 1830, 1859, 1870).

Warto zaznaczyć, że powyższa informacja Polskiej Izby Firm Szkoleniowych opiera się na stanie prawnym w dniu 27 października br. Dynamika sytuacji w kraju może przynieść kolejne nowelizacje i zmiany w zakresie prawa, które w istotny sposób mogą zmienić uwarunkowania naszej aktywności. Nadrzędną racją nas wszystkich, poza przestrzeganiem, trudnych niekiedy do jednoznacznej interpretacji, przepisów prawa, jest troska o nasze wspólne zdrowie i współodpowiedzialność za skuteczne ograniczanie epidemii. Dlatego podejmując rozstrzygnięcia dotyczące form i zakresu naszej aktywności szkoleniowej powinniśmy szczególnie ważyć nasze decyzje i uwzględniać możliwe skutki.

Zdajemy sobie sprawę, co to oznacza ekonomicznie dla wielu firm sektora, ich pracowników, współpracowników i ich rodzin. Dlatego podjęliśmy ostatnio, szczególnie intensywnie działania i zabiegi w celu uzyskania wsparcia ze strony państwa dla sektora i zwrócenia uwagi na zaistniałą sytuację. O tych działaniach informujemy obszernie we wszystkich kanałach informacyjnych i w mediach społecznościowych. Te aktywność będziemy kontynuować w poczuciu odpowiedzialności za losy sektora, którego przetrwanie nie jest tylko racją naszego środowiska, ale leży w interesie całego społeczeństwa i polskiej gospodarki.

Podstawa prawna
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii https://dziennikustaw.gov.pl/D2020000187101.pdf
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001829
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001758
- Informacje Ministerstwo Rozwoju i aktualności https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

II - WYTYCZNE MINISTERSTWA ROZWOJU dla organizatorów szkoleń, kongresów i konferencji w trakcie epidemii SARS-COV-2 z dn. 05.06.2020

Ministerstwo Rozwoju opublikowało na swojej stronie internetowej wytyczne dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 przygotowane wspólnie z z Głównym Inspektorem Sanitarnym.

    Cel wdrażanych procedur:

  1. Zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla wszystkich uczestników spotkań / wydarzeń oraz pracowników / dostawców obsługujących dane spotkanie/wydarzenie.
  2. Ograniczenie liczby kontaktów w miejscu spotkania/wydarzenia, w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia koronawirusem.
  3. Opracowanie w sposób kompleksowy zestawu procedur bezpieczeństwa dot. COVID-19 do wykorzystania w całym łańcuchu dostaw i operacji związanych z przemysłem wydarzeń i spotkań.
  4. Kompleksowe działanie dostosowane do aktualnej sytuacji epidemiologicznej i obowiązujących przepisów prawa.

    Wytyczne zostały podzielone na cztery części:

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu realizacji wydarzenia/spotkania
  2. Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom / pracownikom obsługi/dostawcom wydarzenia/spotkania
  3. Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem pracowników/obsługi wydarzenia/ spotkania
  4. Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u osoby/uczestnika wydarzenia/spotkania zakażenia koronawirusem

Szczegóły wytycznych Ministerstwa Rozwoju - spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje i kongresy

Sytuacja w Polsce jest bardzo dynamiczna. O wszystkich zmianach prawnych będziemy Państwa na bieżąco informować.

Jakość

Zamknij

Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.


Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.

Dowiedz się więcej o SUS

W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.

Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS

Kongres Edukacji Pozaformalnej

KEP

Kongres KEP 2019 to kontynuator dorobku Kongresu Edukacji Pozaformalnej. W dniach 18 i 19 września 2019 r. gościliśmy w progach Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego. To była już czwarta edycja inicjatywy środowisk zajmujących się wspieraniem uczenia się przez całe życie poza systemem edukacji formalnej, przestrzeń do dyskusji o osiągnięciach i wyzwaniach jakie przed stoją przed branżą rozwojową. Kongres był świetną okazją na spotkanie najwybitniejszych specjalistów sektora, którzy przyjechali z całej Polski, ale nie tylko, aby podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniami i pomysłami.

W ciągu tych dwóch dni Kongres odwiedziło ponad 650 osób, co było dla nas potwierdzeniem, że nasza inicjatywna wciąż budzi zainteresowanie i warto ją kontynuować. Tym razem przygotowaliśmy mnóstwo interesujących propozycji dla uczestników, jednak dzieląc je na dwa dni. Pierwszy dzień poświeciliśmy innowacji w branży rozwojowej, natomiast drugi rozwojowi kompetencji menadżerskich. Każdego dnia uczestnicy mogli liczyć na ciekawe debaty eksperckie, sesje plenarne prowadzone przez wybitnych specjalistów w swoich dziedzinach. Ponadto pierwszego dnia Kongresu przygotowaliśmy również sesje tematyczną, podczas której ogromnym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie z przedstawicielami PARP, poświęcone projektowi BUR 2.0.

Kongres KEP 2019 był także okazją do rozstrzygnięcia pierwszej edycji Konkursu Innowacja Edukacyjna Roku, który jest inicjatywą naszej Izby. Spośród 17 zgłoszonych do konkursu rozwiązań i projektów innowacyjnych, Kapituła konkursu wybrała 6, które zostały zaprezentowane uczestnikom Kongresu KEP 2019. Po prezentacjach przyszedł czas na rozstrzygnięcie i przyznanie tytułów. Pierwsze trzy miejsca wybrała Kapituła konkursu, natomiast uczestnicy Kongresu zdecydowali o przyznaniu tytułu "Nagroda publiczności". Wszystko o rozstrzygnięciu i laureatach Konkursu znajduje się na stronie internetowej Innowacja Edukacyjna Roku

Relacja z Kongresu KEP 2019 dostępna na naszym fan page oraz na stronie internetowej Kongresu

Publikacje PIFS

Zamknij
  • Rama Kwalifikacji Usług Rozwojowych w praktyce poza systemem kwalifikacjiCzy wiesz, „rama” może być użyteczna nie tylko przy opracowywaniu kwalifikacji, ale także być narzędziem wspierającym ocenę posiadanych zasobów kadrowych czy przeprowadzania rekrutacji? Może mieć też wiele innych zastosowań w firmie świadczącej usługi rozwojowe – zapoznaj się z opracowaniem PIFS autorstwa Andrzeja Lecha, głównego eksperta i Dyrektora ds. Statutowych PIFS. Pobierz
  • Biała Księga Usług RozwojowychPoznaj sektor usług rozwojowych jaki jest, z jakimi barierami się boryka, jakie są czynniki wzrostu, w którą stronę zmierza - to kompleksowe i wyczerpujące opracowanie stworzone przez zespół uznanych ekspertów branżowych. Pobierz
  • Poradnik: Firmy sektora usług rozwojowych w ZSKOpracowanie może być pomocne dla firm oferujących usługi rozwojowe, zastanawiających się, jaki wpływ na ich działalność może mieć ZSK i w jaki sposób znaleźć w nim swoją rolę i miejsce. Pobierz
  • Rama Sektorowa Usług RozwojowychRaport to dorobek wielomiesięcznej pracy zespołu ekspertów sektora usług rozwojowych i szerokiej konsultacji wstępnych projektów w środowisku branżowym. Zidentyfikowaliśmy podstawowe obszary działalności w sektorze usług rozwojowych. Pobierz

Dołącz do nas

Zamknij

Kto może być członkiem?

Członkiem PIFS może być przedsiębiorca, którego przedmiotem działania jest świadczenie usług rozwojowych. Są wśród nas mali i duzi, początkujący i doświadczeni, firmy szkoleniowe, uczelnie, organizacje pozarządowe, firmy doradcze, zajmujące się coachingiem czy e-learningiem, o pełnym przekroju tematycznym i form – bardzo się cieszymy tą różnorodnością, to nam daje możliwość konfrontacji różnych perspektyw i zmusza do poszerzenia horyzontów. Czekamy również na Ciebie.

Procedura jest bardzo prosta:

  • Już dzisiaj wypełnij formularz na dole strony
  • Prześlemy do Ciebie deklarację przystąpienia do PIFS
  • Uzupełnij ją, sprawdź, czy jest poprawna – w szczególności czy poprawnie jest wskazany sposób usankcjonowania zakresu Twojej działalności dotyczącej szkoleń czy doradztwa (PKD wskazany w KRS/CEIDG, statut lub uchwała władz). W szczególnych przypadkach, jeśli zakres Twojej działalności gospodarczej nie jest informacją ogólnodostępną (KRS/CEIDG/statut na stronie www) lub niedawno uległ zmianie, możliwe, że poprosimy Cię o przesłanie nam stosownego dokumentu
  • Podpisz (zgodnie z zasadami reprezentacji Twojej instytucji) i wyślij do nas skan deklaracji na adres biuro@pifs.org.pl
  • Opłać wpisowe w oparciu o otrzymaną notę statutową z adresu biuro@pifs.org.pl
  • Poczekaj kilka dni na decyzję Zarządu PIFS, Biuro Izby poinformuje Cię o zakończeniu procedury i prześle certyfikat potwierdzający dołączenie do Izby …i gotowe.

Co dalej?

  • Poinformuj swoich klientów i partnerów, że dołączyłeś do prestiżowego grona firm świadczących usługi rozwojowe, które stosują wysokie standardy jakościowe określone w Kodeksie Dobrych Praktyk PIFS, myślą o rozwoju własnej organizacji i promują uczenie się przez całe życie, prowadzą do rozwoju jednostek, grup lub organizacji
  • Załóż konto na strefie strony www dostępnej tylko dla członków i korzystaj z jej zasobów - bazy wiedzy, repozytorium webinarów, ogłoszeń itd., dołącz do Grupy Zamkniętej na FB
  • Śledź korespondencję z Izby - będziemy Ci przesyłać newsletter oraz inne ważne informacje, m.in. zaproszenia na wydarzenia organizowane przez PIFS lub rekomendowane przez nas imprezy Partnerów - networkingi z członkami biznesowymi, szkolenia i warsztaty
  • Przejrzyj listę tematów webinarów dla członków, bardzo prawdopodobne, że znajdziesz tam interesujące Cię tematy
  • Jeśli jeszcze nie posiadasz branżowego certyfikatu jakości potwierdzającego wdrożony system zarządzania jakością SUS 2.0, na stronie sus.pifs.org.pl pobierz treść standardu, przeanalizuj go, przeprowadź samoocenę, pobierz i wypełnij zgłoszenie na audyt Dekry – nie zapomnij wskazać, że jesteś członkiem PIFS, a otrzymasz 1000 zł rabatu
  • Śledź kalendarz wydarzeń, uczestnicz w spotkaniach regionalnych, poznawaj właścicieli i managerów innych firm z branży, wymieniaj się z nimi doświadczeniami i know-how

Składka za pełny rok to jedynie 1800 zł brutto, do tego płatne w 2 ratach + jednorazowe „wpisowe” 500 zł

Chcę wstąpić do PIFS
Publikacje
Dołącz
SUS 2.0
Projekty
Dla członków
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.