Przeczytaj
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 Logo Dni Uczenia się Dorosłych Sektorowa Rada ds.Kompetencji Usługi Rozwojowe logo Innowacja Edukacyjna Roku
Status: Aktualne
Ilość dni: 1
[21.04.2020]

Szanowni Państwo

Dzisiaj ważne abyśmy zabrali głos w sprawie naszej najbliższej przyszłości. Aktualna sytuacja dotknęła nasz sektor w pierwszej kolejności. Ale również w pierwszej kolejności powinniśmy być gotowi do pełnienia naszej roli jaką jest wsparcie rozwoju innych. Jednym z możliwych na dzisiaj działań, jest rozwój technologii uczenia oraz zbudowanie zdolności do zdalnego świadczenia usług, co może mieć również wpływ na utrzymanie płynności firmy i utrzymanie miejsc pracy w sektorze.

Posiadacie Państwo bezpośredni wpływ na ostateczny kształt i skalę pomocy jaką Państwa i inne firmy szkoleniowo-doradcze mogą otrzymać poprzez fundusze pomocowe na dopasowanie swojej działalności.

Celem niniejszych badań jest zidentyfikowanie rodzajów i zakresu wsparcia dla firm z sektora usług rozwojowych chcących przejść lub poszerzyć ofertę o świadczenie usług z użyciem nowoczesnych technologii oraz realizowanych w formie zdalnej.

Państwa zaangażowanie w rzetelną odpowiedź na niniejsze badania będą miały bezpośrednie przełożenie na decyzje Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz PARP dotyczące wielkości środków oraz zakresu wsparcia sektora usług rozwojowych. Fundusze te mogą zostać uruchomione w trybie nadzwyczajnym, co oznacza bardzo szybką i uproszczoną formę ich ogłaszania i uruchamiania.

Niniejsza ankieta zajmie maksymalnie 15 minut i jest w pełni anonimowa. Z góry dziękujemy za jej rzetelne wypełnienie i głos w sprawie potrzeb naszej branży.

Zachęcamy do wypełnienia ankiety tych z Państwa, którzy dotychczas nie mieli okazji do udziału w badaniu.

Piotr Piasecki
Animator Rady ds. Kompetencji Sektora Usług Rozwojowych
Prezes Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

Wypełnij ankietę

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.