- Status:
Aktualne
- Ilość dni:
1
[28.08]
Krajowe Biuro EPALE prowadzi badanie, aby lepiej poznać potrzeby użytkowników. Celem badania jest pozyskanie wiedzy zwiazanej m.in. z tym, czym zajmują się użytkowicy, jak korzystają z elektronicznych narzędzi wspierających edukowanie i co EPALE może zrobić, aby używanie platformy było jeszcze bardziej przyjemne. W Polsce są tysiące osób działających w branży rozwojowej: setki edukatorów, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli, coachów – na wszelkie sposoby zajmujących się wspieraniem osób dorosłych w uczeniu się przez całe życie. Na co dzień działają one w obszarze kultury, nauki, edukacji – zarówno w sektorze publicznym, biznesie, jak i NGO – szkolą młodzież wchodzącą na rynek pracy, pracowników i seniorów.
Ciekawe wyniki zostaną opublikowane jesienią na EPALE, a już dziś w imieniu organizatora ankiety zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w badaniu.
Wypełnienie ankiety zajmie około 10–15 minut. Wasze opinie posłużą do rozwoju platformy EPALE oraz lepszego dostosowania treści do potrzeb jej aktualnych i potencjalnych użytkowników.
Wszystkim osobom, które wezmą udział w badaniu, organizatorzy badania zapewniają anonimowość. Podane informacje zostaną wykorzystane w celach badawczych, a rezultaty zostaną opublikowane w formie zbiorczych danych statystycznych.
Serdecznie zapraszamy do udziału w ankiecie i przedstawienia swoich opinii.
Ankieta
Jakość
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS