- Status:
Aktualne
- Ilość dni:
1
[25.10.2023]
Webinarium organizowane przez Inventity Foundation - Jakie wyzwania wzrostu stoją przed trwale wygrywającą organizacją ?
Dzisiejsze czasy wymagają od firm stałego rozwoju i doskonalenia się, aby utrzymać swoją pozycję na rynku. Rozwiązywanie wyzwań związanych z rozwojem to nie tylko konieczność, ale także ogromna szansa na osiągnięcie wyjątkowych wyników. Ale gdzie dokładnie można znaleźć te szanse? Jak można pokonywać trudności i zamieniać je w sukces? Na które trendy warto zwrócić uwagę, planując strategię firmy?
W dniu 23 października podczas webinarium organizowanym przy współpracy z Inventity Foundation uczestnicy uzyskali odpowiedzi na te pytania oraz dowiedzieli się, jakie czynniki wpływają na wzrost organizacji i jak sprawnie przezwyciężać bariery, które mogą stanąć na jej drodze.
Webinarium, prowadzone przez Joannę Koprowska, redaktorkę "MIT Sloan Management Review Polska", zgromadziło ekspertów Inventity Foundation, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem: Wojciech Szapiel, Anna Szymczak i Przemysław Wasilewski.
Podczas dyskusji omówiono następujące zagadnienia:
- Najnowsze trendy w zarządzaniu biznesem.
- Kluczowe wyzwania, jakie stoją przed firmami w kontekście wzrostu.
- Strategie i narzędzia pomocne w identyfikowaniu i wykorzystywaniu możliwości wzrostu.
- Sposoby na rozpoznawanie i wykorzystywanie okazji wzrostu w dynamicznym środowisku biznesowym.
Webinarium dostarczyło uczestnikom wglądu w najnowsze trendy w zarządzaniu biznesem i pomogło zrozumieć, jakie kroki mogą być podjęte w celu budowy trwale wygrywającej organizacji.
Zapraszamy na stronę www.wyzwaniawzrostu.pl gdzie można zakupić książkę, a zainteresowanych projektem pełnym Wyzwań Wzrostu zachęcamy do kontaktu z Inventity 📧 biuro@inventity.net
Zapis z webinara
Jakość
Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych chcemy wzmacniać jakość usług rozwojowych na polskim rynku usług szkoleniowo-rozwojowych, dlatego zdecydowaliśmy się na modyfikację SUS 2.0 i stworzeniu jego nowej wersji – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0 - SUS 3.0.
Ten zmodyfikowany standard wychodzi naprzeciw aktualnemu rozumieniu specyfiki usługi rozwojowej i wymagań stawianych przez Klientów podmiotom, które je realizują – zarówno indywidualnych jak i Klientów biznesowych.
Modyfikacja SUS 2.0 do SUS 3.0 polegała na zmianie jego struktury na bardziej procesową, bez podziału na szkolenia otwarte czy zamknięte, ale obejmujące wszystkie rodzaje usług nazwane usługą rozwojową. SUS 3.0 uwzględnia to, że usługa rozwojowa może być rozłożona w czasie i być realizowana w różnych środowiskach uczenia się, z wykorzystaniem mieszanych (tzw. blended) form, metod i narzędzi wspierania uczenia się. Standard w nowym wydaniu uwzględnia usługi zdalne i zdalne w czasie rzeczywistym realizowane dla jednorodnej grupy np. z danej firmy oraz uczenie się indywidualne i grupowe.
W ramach SUS 3.0 zostały dodane nowe wymagania – dotyczące dostępności i walidacji w odniesieniu do wszystkich usług rozwojowych realizowanych przez podmiot. Jest to związane z nowymi wymaganiami co do usługi rozwojowej dla usług dofinansowanych w zakresie walidacji i dostępności. Chcemy jednak te wymagania zaproponować do wszystkich usług – nie tylko dofinansowanych.
Dowiedz się więcej o SUS 3.0
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS 2.0