- Status:
Aktualne
- Rodzaj:
Stacjonarne
- Data wydarzenia:
11-10-18
- Miasto:
Warszawa
- Ilość dni:
1
Serdecznie zapraszamy na seminarium organizowane przez Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji oraz Krajowe Biuro EPALE.
Seminarium EPALE to cykl spotkań, których celem jest promowanie wysokiej jakości uczenia się dorosłych w Europie. Spotkania, kierowane do osób uczących dorosłych oraz odpowiedzialnych za ich rozwój, są okazją do wymiany doświadczeń, a przez to do doskonalenia kompetencji zawodowych.
Seminarium to znakomita okazja do dyskusji na takie tematy jak:
- Dlaczego systemy oceny rocznej nie są skuteczne i wymagają zmiany?
- Jakich zasad powinno się trzymać, żeby performance management był czymś więcej niż wymuszonym spotkaniem menedżera z pracownikiem?
- Po co nam oceny okresowe i co może je zastąpić?
- W jaki sposób można wprowadzić system ewaluacji w organizacji czyli co, jak i kiedy badać, aby wspomagać rozwój pracowników?
To również dobry moment, aby w gronie ekspertów porozmawiać o rocznych systemach ocen, poznać aktualne trendy na rynku czy przyjrzeć się nowym podejściom do oceny pracowników.
Podczas tego wydarzenia będzie można również podysktować o stosowanych systemach ocen okresowych,wspólnie zastanowić się, jakich zmian właśnie w kontekście ocen potrzebują organizacje w Polsce oraz omówić system ewaluacji w organizacji.
Zapisy wyłącznie drogą elektroniczną. Aby zgłosić chęć uczestnictwa i zarejestrować się na seminarium konieczne jest wypełnienie i wysłanie formularza rejestracyjnego. Termin zgłoszeń upływa 5 października 2018 r. Liczba miejsc ograniczona.
Udział w seminarium jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa w seminarium jest posiadanie aktywnego konta lub rejestracja na Platformie EPALE. Rejestrując się na seminarium zostaną Państwo automatycznie członkami grupy dyskusyjnej HRLab, w której pojawią się szczegółowe informacje na temat spotkania.
11 października 2018 r., w Warszawie (Mercure Warszawa Centrum, ul. Złota 48/54), w godzinach 10:00-15:00.
Zapraszamy do udziau
Program
Rejestracja
Jakość
Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych chcemy wzmacniać jakość usług rozwojowych na polskim rynku usług szkoleniowo-rozwojowych, dlatego zdecydowaliśmy się na modyfikację SUS 2.0 i stworzeniu jego nowej wersji – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0 - SUS 3.0.
Ten zmodyfikowany standard wychodzi naprzeciw aktualnemu rozumieniu specyfiki usługi rozwojowej i wymagań stawianych przez Klientów podmiotom, które je realizują – zarówno indywidualnych jak i Klientów biznesowych.
Modyfikacja SUS 2.0 do SUS 3.0 polegała na zmianie jego struktury na bardziej procesową, bez podziału na szkolenia otwarte czy zamknięte, ale obejmujące wszystkie rodzaje usług nazwane usługą rozwojową. SUS 3.0 uwzględnia to, że usługa rozwojowa może być rozłożona w czasie i być realizowana w różnych środowiskach uczenia się, z wykorzystaniem mieszanych (tzw. blended) form, metod i narzędzi wspierania uczenia się. Standard w nowym wydaniu uwzględnia usługi zdalne i zdalne w czasie rzeczywistym realizowane dla jednorodnej grupy np. z danej firmy oraz uczenie się indywidualne i grupowe.
W ramach SUS 3.0 zostały dodane nowe wymagania – dotyczące dostępności i walidacji w odniesieniu do wszystkich usług rozwojowych realizowanych przez podmiot. Jest to związane z nowymi wymaganiami co do usługi rozwojowej dla usług dofinansowanych w zakresie walidacji i dostępności. Chcemy jednak te wymagania zaproponować do wszystkich usług – nie tylko dofinansowanych.
Dowiedz się więcej o SUS 3.0
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS 2.0