- Status:
Aktualne
- Rodzaj:
On-line
- Data wydarzenia:
27-06-19
- Miasto:
Webinarium on-line
- Ilość dni:
1
Przez ostatnie 10 lat webinary ewoluowały i dziś dają nam zupełnie inne możliwości niż jeszcze kilka lat temu. Kluczowe jest poznanie tego, co wpływa na rolę i sens stosowania webinarów w danej sytuacji, a także śledzenie niuansów technicznych i metodycznych. Wiemy, że nie łatwo je wdrożyć do branży szkoleniowej, ponieważ sprawiają wrażenie formy mniej wydajnej, mniej rentownej lub wręcz zagrażającej tradycyjnemu modelowi prowadzenia biznesu edukacyjnego. Podczas webinaru poznamy najlepsze praktyki dla branży szkoleniowej i sposób, w jaki można wprowadzić webinary do oferty.
Nasz Partner, Digital Knowledge Village ma za sobą prawie trzy tysiące wyprodukowanych webinarów. Zaczynali jako jedni z pierwszych w Polsce, w 2008 roku, rozwijają tę metodę wraz z najlepszymi w Europie, a przede wszystkim nie zajmują się jedynie technicznymi jej aspektami. W ten sposób przez ostatnie kilka lat opracowali i wdrożyli autorskie metodyki w aż 18 krajach w całej Europie. To zaś oznacza, że o webinariach wiedzą praktycznie wszystko, ponieważ od wielu lat robią je codziennie.
Webinar poprowadzi Piotr Maczuga, manager w Digital Lab, Fundacja Digital Knowledge Observatory
Rozpoczęcie 27 czerwca 2019, o godz. 11, czas trwania ok. 2h.
Podczas webinarium poruszymy tematy:
- Robić webinary samodzielnie czy wybrać wykonawcę?
- W jakiej formie je realizować, aby były atrakcyjne?
- Jak dobierać tematy?
- Jak przygotować materiały?
- Jak prowadzić?
- Jakie narzędzia i w jaki sposób wykorzystywać?
- Jak zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów technicznych?
- Jak sprawić, aby mieć dużo widzów?
- Gdzie publikować webinary?
Członków PIFS zapraszamy bezpłatnie, instytucje niebędące Członkami PIFS mogą „testowo” uczestniczyć w jednym webinarze (nie dotyczy webinarów informacyjnych o SUS 2.0.).
Webinar zostanie zrealizowany dzięki wsparciu ze strony Fundacja Digital Knowledge Observatory, której bardzo dziękujemy za pomoc.
Zarejestruj się
Jakość
Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych chcemy wzmacniać jakość usług rozwojowych na polskim rynku usług szkoleniowo-rozwojowych, dlatego zdecydowaliśmy się na modyfikację SUS 2.0 i stworzeniu jego nowej wersji – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0 - SUS 3.0.
Ten zmodyfikowany standard wychodzi naprzeciw aktualnemu rozumieniu specyfiki usługi rozwojowej i wymagań stawianych przez Klientów podmiotom, które je realizują – zarówno indywidualnych jak i Klientów biznesowych.
Modyfikacja SUS 2.0 do SUS 3.0 polegała na zmianie jego struktury na bardziej procesową, bez podziału na szkolenia otwarte czy zamknięte, ale obejmujące wszystkie rodzaje usług nazwane usługą rozwojową. SUS 3.0 uwzględnia to, że usługa rozwojowa może być rozłożona w czasie i być realizowana w różnych środowiskach uczenia się, z wykorzystaniem mieszanych (tzw. blended) form, metod i narzędzi wspierania uczenia się. Standard w nowym wydaniu uwzględnia usługi zdalne i zdalne w czasie rzeczywistym realizowane dla jednorodnej grupy np. z danej firmy oraz uczenie się indywidualne i grupowe.
W ramach SUS 3.0 zostały dodane nowe wymagania – dotyczące dostępności i walidacji w odniesieniu do wszystkich usług rozwojowych realizowanych przez podmiot. Jest to związane z nowymi wymaganiami co do usługi rozwojowej dla usług dofinansowanych w zakresie walidacji i dostępności. Chcemy jednak te wymagania zaproponować do wszystkich usług – nie tylko dofinansowanych.
Dowiedz się więcej o SUS 3.0
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS 2.0