- Status:
Zrealizowane
- Rodzaj:
Stacjonarne
- Data wydarzenia:
15-06-18
- Miasto:
Warszawa
- Ilość dni:
1
Polish National Sales Awards wspólnie z Konfederacją Lewiatan zapraszają na szkolenie w ramach cyklu Akademia Lewiatana
Wciąż poszukujemy skutecznych metod motywowania swoich pracowników niezależnie od branży, w której działamy czy wielkości zespołu. Jest to szczególnie ważne w sytuacji rynkowej, gdzie doświadczamy ciągłych zmiana, dużej dawki niepewności i stawiamy wysokie poprzeczki. Jak w takich warunkach motywować siebie, swoich pracowników? Jak umożliwiać pracownikom wykorzystywanie w pełni swoich możliwości? Jak motywować zespół, aby pracował efektywnie i osiągał zaplanowane cele? Jakie działania podejmować, aby motywować siebie, jednostki oraz zespół w codziennej praktyce biznesowej? A to wszystko w burzliwym otoczeniu zmieniających się niemal z dnia na dzień warunków na rynku i w zderzeniu z coraz bardziej wymagającymi pracownikami. Czy pieniądze będą najlepszym motywatorem? Po odpowiedzi na te pytania zapraszamy 15 czerwca. Gwarantujemy solidną dawkę wiedzy i przestrzeń na dobrą dyskusję i wymianę opinii.
15 czerwca 2018 r., Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
PROWADZĄCY:
- Anna Karecka Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem menadżerskim w systemie Coca-Cola. Była dyrektorem HR i dyrektorem d/s rozwoju i coachingu. Aktualnie jest executive coachem (PCC), kosultantem w zakresie przywództwa, rozwoju kariery i efektywności zespołowej. Pełni funkcję wiceprezesa Forum Mentorów.
- Paweł Kornosz Prezes firmy YesIndeed. W codziennej pracy zajmuje się budowaniem strategii sprzedaży, motywacji i lojalizacji. Kieruje zespołem pracującym m.in. dla Coca-Cola Hellenic, Goodyear, Nationale Nederlanden, Kross czy Danone. Były doradca zarządu PLL LOT, sędzia w konkursie Golden Arrow, sęzia w PNSA.
Program szkolenia:
- 13:00-13:30
Rejestracja, kawa powitalna
- 13:30-15:00
"Sztuka motywacji, czyli jak angażować swoich pracowników i mimo wszystko zachować pogodę ducha
- Nasze podobieństwa do małpy: o potrzebie władzy, seksu, przemocy i życzliwości
- Dlaczego inteligencja emocjonalna nabiera coraz większego znaczenia w biznesie?
- Indywidualne preferencje w obszarze motywacji
- 15:00-16:00
Poczęstunek
- 16:00-17:00
"Pieniądz nie motywuje", czyli jak zmieniają się pokolenia i dlaczego tyle mówi się o grywalizacji
- Co dzisiaj motywuje pracowników?
- Dlaczego pieniądz nie jest najlepszym i uniwersalnym motywatorem?
- Czym jest prawdziwa grywalizacja?
- Co to znaczy oprzeć motywację na fabule?
Serdecznie zapraszamy!
Rejestracja on-line
Jakość
Jako Polska Izba Firm Szkoleniowych chcemy wzmacniać jakość usług rozwojowych na polskim rynku usług szkoleniowo-rozwojowych, dlatego zdecydowaliśmy się na modyfikację SUS 2.0 i stworzeniu jego nowej wersji – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0 - SUS 3.0.
Ten zmodyfikowany standard wychodzi naprzeciw aktualnemu rozumieniu specyfiki usługi rozwojowej i wymagań stawianych przez Klientów podmiotom, które je realizują – zarówno indywidualnych jak i Klientów biznesowych.
Modyfikacja SUS 2.0 do SUS 3.0 polegała na zmianie jego struktury na bardziej procesową, bez podziału na szkolenia otwarte czy zamknięte, ale obejmujące wszystkie rodzaje usług nazwane usługą rozwojową. SUS 3.0 uwzględnia to, że usługa rozwojowa może być rozłożona w czasie i być realizowana w różnych środowiskach uczenia się, z wykorzystaniem mieszanych (tzw. blended) form, metod i narzędzi wspierania uczenia się. Standard w nowym wydaniu uwzględnia usługi zdalne i zdalne w czasie rzeczywistym realizowane dla jednorodnej grupy np. z danej firmy oraz uczenie się indywidualne i grupowe.
W ramach SUS 3.0 zostały dodane nowe wymagania – dotyczące dostępności i walidacji w odniesieniu do wszystkich usług rozwojowych realizowanych przez podmiot. Jest to związane z nowymi wymaganiami co do usługi rozwojowej dla usług dofinansowanych w zakresie walidacji i dostępności. Chcemy jednak te wymagania zaproponować do wszystkich usług – nie tylko dofinansowanych.
Dowiedz się więcej o SUS 3.0
W 2017 roku opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS, który jest wspólnym mianownikiem jakościowym wszystkich członków PIFS, jego akceptacja i stosowanie jest warunkiem i zobowiązaniem dla wszystkich firm wstępujących i zrzeszonych w PIFS.
Poznaj aktualny Kodeks Dobrych Praktyk PIFS
Wspieranie wysokiej jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi leży nam na sercu od początku istnienia PIFS, dlatego w 2007 roku została opracowana pierwszą wersję Kodeksu Dobrych Praktyk PIFS, który określał preferowane zachowania i postawy z punktu widzenia dobrego imienia branży, obowiązującego prawa, fundamentalnych zasad funkcjonowania środowiska i ochrony interesów branży. W 2012 roku udostępniliśmy nasz branżowy standard jakości, jakim był Standard Usług Szkoleniowych, przyjęty przez ponad 200 firm.
Jego rozwinięciem i następcą jest SUS 2.0, czyli akredytowany standard jakości zarządzania i realizacji usług rozwojowych: Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS, audytowany przez firmę Dekra – akredytowanego audytora o międzynarodowej renomie. SUS jest standardem uprawniającym do rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP i realizacji usług z dofinansowaniem EFS (szkoleniowych i doradczych, w tym coaching i mentoring). Jest standardem ogólnodostępnym i bezpłatnym, każda chętna organizacja może go wdrożyć i stosować zawarte w nim zasady i zalecenia – płatny jest jedynie zewnętrzny audyt w firmie Dekra.
Dowiedz się więcej o SUS 2.0
Dołącz do nas
Kto może być członkiem?
Członkiem PIFS może być przedsiębiorca, którego przedmiotem działania jest świadczenie usług rozwojowych. Są wśród nas mali i duzi, początkujący i doświadczeni, firmy szkoleniowe, uczelnie, organizacje pozarządowe, firmy doradcze, zajmujące się coachingiem czy e-learningiem, o pełnym przekroju tematycznym i form – bardzo się cieszymy tą różnorodnością, to nam daje możliwość konfrontacji różnych perspektyw i zmusza do poszerzenia horyzontów. Czekamy również na Ciebie.
Procedura jest bardzo prosta:
- Już dzisiaj wypełnij formularz na dole strony
- Prześlemy do Ciebie deklarację przystąpienia do PIFS
- Uzupełnij ją, sprawdź, czy jest poprawna – w szczególności czy poprawnie jest wskazany sposób usankcjonowania zakresu Twojej działalności dotyczącej szkoleń czy doradztwa (PKD wskazany w KRS/CEIDG, statut lub uchwała władz). W szczególnych przypadkach, jeśli zakres Twojej działalności gospodarczej nie jest informacją ogólnodostępną (KRS/CEIDG/statut na stronie www) lub niedawno uległ zmianie, możliwe, że poprosimy Cię o przesłanie nam stosownego dokumentu
- Podpisz (zgodnie z zasadami reprezentacji Twojej instytucji) i wyślij do nas skan deklaracji na adres biuro@pifs.org.pl
- Opłać wpisowe w oparciu o otrzymaną notę statutową z adresu biuro@pifs.org.pl
- Poczekaj kilka dni na decyzję Zarządu PIFS, Biuro Izby poinformuje Cię o zakończeniu procedury i prześle certyfikat potwierdzający dołączenie do Izby
…i gotowe.
Co dalej?
- Poinformuj swoich klientów i partnerów, że dołączyłeś do prestiżowego grona firm świadczących usługi rozwojowe, które stosują wysokie standardy jakościowe określone w Kodeksie Dobrych Praktyk PIFS, myślą o rozwoju własnej organizacji i promują uczenie się przez całe życie, prowadzą do rozwoju jednostek, grup lub organizacji
- Załóż konto na strefie strony www dostępnej tylko dla członków i korzystaj z jej zasobów - bazy wiedzy, repozytorium webinarów, ogłoszeń itd., dołącz do Grupy Zamkniętej na FB
- Śledź korespondencję z Izby - będziemy Ci przesyłać newsletter oraz inne ważne informacje, m.in. zaproszenia na wydarzenia organizowane przez PIFS lub rekomendowane przez nas imprezy Partnerów - networkingi z członkami biznesowymi, szkolenia i warsztaty
- Przejrzyj listę tematów webinarów dla członków, bardzo prawdopodobne, że znajdziesz tam interesujące Cię tematy
- Jeśli jeszcze nie posiadasz branżowego certyfikatu jakości potwierdzającego wdrożony system zarządzania jakością SUS 2.0, na stronie sus.pifs.org.pl pobierz treść standardu, przeanalizuj go, przeprowadź samoocenę, pobierz i wypełnij zgłoszenie na audyt Dekry – nie zapomnij wskazać, że jesteś członkiem PIFS, a otrzymasz 1000 zł rabatu
- Śledź kalendarz wydarzeń, uczestnicz w spotkaniach regionalnych, poznawaj właścicieli i managerów innych firm z branży, wymieniaj się z nimi doświadczeniami i know-how
Składka za pełny rok to jedynie 1800 zł brutto, do tego płatne w 2 ratach + jednorazowe „wpisowe” 500 zł
Chcę wstąpić do PIFS